2012-03-15 @ 16:06:56 Info

Jedward kommer på onsdag

Det har ju varit lite draman hit och dit om att Jedward inte kommer redan på lördag, och det gör dem inte heller. Vad jag har hört är det för att Tara kommer till Dublin då, och/eller att dem ska bli intervjuade på The Saturday Night Show då. Jag vet inte om någon av dessa anledningar stämmer, men enligt killarnas twitter så kommer dem istället på onsdagen den 21 mars, alltså nästa vecka.

"We cannot wait to come to SWEET SWEDEN on Wednesday! We think around between 12pm-2pm stockholm the Pop Rocket Will Land!"

Dem tror alltså att dem kommer landa mellan 12.00 och 14.00! Det står inte var dem ska landa, men det är nog ganska stor chans att dem landar på Arlanda, eftersom det är så stort. Jag bor inte i Stockholm heller, så jag vet inte riktigt vad som finns där och i närheten, haha.

Jedhugs to ya all xxx

Postat av: Anonym

Så du ska inte träffa dom?

Jag ska dit till arlanda och ja det är arlanda

2012-03-16 @ 18:29:01
Postat av: frillan & Emme

hej hej :)

vi skrev förut att er design var snygg! :) Men nu verkar det som om någon har gått in på vår blogg och tagit bort den så vi kunde inte läsa eran kommentar :( kan ni skicka till min mail istället? :)



Synd att ni inte ska träffa de. Vi hade tänkt att vi skulle träffa de :)

2012-03-17 @ 15:26:00

Ditt namn:
Kom ihåg?

E-mail (bara vi kan se den):

Din blogg/hemsida:

Kommentera här:
Trackback
Not swedish?