2012-01-22 @ 13:59:38 Övrigt

Fanbook! =:)

Hej!♥
Jag kom på idén att göra en fanbook till Jedward för att de älskar ju att få såna! Om du är intresserad ska du följa instruktionerna:

• Skicka ett mail till mig (adressen skriver jag nedan) vad du vill skriva till Jedward. Vad du vill skriva bestämmer du självklart helt själv.
• Undvik att infoga bilder eftersom jag tyvärr inte har möjlighet att skriva ut.
• Om du har twitter, skriv ditt twitternamn och såklart ditt riktiga namn.
• Skicka till [email protected]

Jag kommer skriva det du har skickat för hand och ordna en bok som jag sedan ger till John och Edward.
Ha inte så stora förhoppningar, jag kanske inte har möjlighet att ge dom boken. Om jag inte lämnar den till dom så skickar jag den, men då får du vara beredd på att det kan ta lång tid innan du får t.ex en reply på twitter eller en follow.

Så börja skicka till [email protected]!




Ditt namn:
Kom ihåg?

E-mail (bara vi kan se den):

Din blogg/hemsida:

Kommentera här:
Trackback
Not swedish?