2012-08-08 @ 21:16:54 Övrigt

Önska Jedward till XF Sverige!

Önska att Jedward ska komma och gästa X Factor Sverige! Om du har Facebook kan du rösta HÄR genom att kommentera "Jedward". Har du inte Facebook så kan du rösta HÄR genom att logga in med ditt Twitter-, Google-, Disqus-, Yahoo-, eller OpenID-konto och kommentera "Jedward".
Let's do this! ;)
Förresten, när jag var i Visby idag så spelades låten Young Love på Lindex när jag var där inne. Jag har aldrig hört någon Jedward-låt på någon "allmän plats" (affärer med mera), så jag blev jätteglad! Min favoritlåt också! :) Vilken är eran favoritlåt av killarna?
Postat av: Matilda

Jag hörde den när jag va på Vagabond i gällstad, den spelas ibland på P3 star :'D

2012-08-09 @ 10:23:17
Matilda's blogg/hemsida: http://allthosethings.blogg.se

Ditt namn:
Kom ihåg?

E-mail (bara vi kan se den):

Din blogg/hemsida:

Kommentera här:
Trackback
Not swedish?