2011-10-29 @ 17:02:06 Info

UPDATE!

Hej JedHeads!

Bara en snabb uppdatering för att visa att jag lever ;).
Är lååååångt hemifrån (flera mil!) så bloggar inte så mycket här eftersom jag måste umgås med min familj när vi är här.

JEDWARD HAR TRÄFFAT BRITNEY SPEARS!
Äntligen har det hänt! De har träffat sin största idol! =:'D

<3
Postat av: Elin

SV: Nee, Gud vad kasst :c Haha, får väl önska mig den ifrån en brittisk webbutik eller något till julen och se om mina föräl ... host, jag menar JULTOMTEN, går med på att ge mig skivan därifrån! ;) Haha, fråga inte om det där med jultomte-grejen jag skrev till dig nu, jag är lite trött nu ... x3 Btw, vsg :D ♥ Det var så lite ... =:') ♥

2011-10-29 @ 22:09:45
Elin's blogg/hemsida: http://jedwardonline.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg?

E-mail (bara vi kan se den):

Din blogg/hemsida:

Kommentera här:
Trackback
Not swedish?