2011-10-26 @ 20:28:38 Bilder

Twitpics

WHO WHAT WHERE WHEN AND WHY IN THE WORLD OF JEDWARD WOW OH WOW!
WHO WHAT WHERE WHEN AND WHY IN THE WORLD OF JEDWARD WOW OH WOW!

PoP Rocket!
PoP Rocket!

Smile Smile Smile we are Smiling it! Ba ba ba ba
Smile Smile Smile we are Smiling it! Ba ba ba ba

JedMonkey Big Monkey Baby Monkey
JedMonkey Big Monkey Baby Monkey

Postat av: Elin

SV: Ja, det var precis så jag menade! :D Som i det där citatet, att Edward flyttade in till det andra sovrummet i deras lägenhet för att han känner sig trygg med John :') Jag vet verkligen inte några som helst andra som står varandra så där nära, det är helt sjukt! <3 Tänk om man hade en tvilling och att man hade ett sånt starkt och speciellt band emellan sig ... UNDERBART! Min pappa har en tvilling men dem är ju verkligen inte så, haha ;-) Dem är ägare i samma företag, men det är typ inget mer eller vad man ska säga .. ;-)



Som du sa, man kan inte beskriva med ord hur nära dem står varandra! :') <3 Så gulligt :-) <3



Bra blogg förresten, och tack så mycket för länken, kanske får någon mer läsare nu .. :-) Har inte så många eftersom bloggen är rätt ny, haha ;-) Självklart ska jag ge dig en länk i min meny också! :-) Kanske inte så många som ser, men ändå, du gav ju mig en ... ;-)



Ha det bra :-)

2011-10-26 @ 22:54:50
Elin's blogg/hemsida: http://jedwardonline.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg?

E-mail (bara vi kan se den):

Din blogg/hemsida:

Kommentera här:
Trackback
Not swedish?