2011-07-22 @ 14:28:54 Bilder

Twin Love

Tvillingar står varandra nära. De bevisar John och Edward:




Även om den här bilden visar att Edward (jag tror det är Edward...) ska drämma till John så har de ju kul tillsammans.



-Ingen förstår hur nära de står varandra. De är nästan aldrig i olika rum och de pratar alltid med varandra. De har aldrig varit en dag utan varandra, så man förstår varför de inte vill sova i olika rum.
Så sa deras manager Liam O'Neill.

- Det är mycket bättre nu när jag och John sover i samma rum igen för att jag känner mig mer trygg när han är med mig. När jag var i mitt rum så visste jag ju att John var i rummet bredvid, men det kändes så konstigt för vi har alltid sovit i samma rum. Vi är alltid tillsammans, vi pratar alltid med varandra så det är jobbigt att inte vara med honom.
Sa Edward efter att han hade flyttat in i John's rum i deras lägenhet.

Ingen kan neka tvillingkärlek! ♥

Postat av: jossan

<3

2011-07-23 @ 21:11:29
Postat av: tussan

Hej, äöslar din blogg, jag älskar jedward. men jag undrar var du har hittat dem sista bilden :)

2011-07-29 @ 00:25:29
Postat av: Elin

Naw, Gud vad gulliga dem är mot varandra asså ... ♥ Fatta tajta dem är, dem är ju typ bästa kompisar! :) ♥ Det där du citerade, det med vad Edward sa om att sova i olika rum, det var bara såå gulligt .. ♥ DET ÄR F*N RIKTIGT MYCKET KÄRLEK MELLAN DEM! ♥ Alltså jag menar inte att dem är kära i varandra eller så, men asså ... du vet! ;) Inte syskonkärlek, för det förknippas med typ bråk mellan syskon och så, att man blir förbannad på dem och så ... dem är typ motsattsen! ;) Jaja, whatever, du vet nog vad jag menar! ;3 Så gulligt .. ♥

2011-10-26 @ 19:29:28
Elin's blogg/hemsida: http://jedwardonline.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg?

E-mail (bara vi kan se den):

Din blogg/hemsida:

Kommentera här:
Trackback
Not swedish?