2011-07-29 @ 17:22:23 Twitter

Dream sweet

Jedward gjorde några tweets som handlade om drömmar:

'Right now we know why we are sleepy it's because we have been running around and doing crazy stuff in our dreams'

'Falling falling ahh noo it's a unicorn ahh wow Jedward fans ahh Victory and PlanetJedward album! Tweeting from our dreams'

'Right now Sleep Walking!'

Eftersom det här är ett inlägg om drömmar osv kommer det några bilder på när Jedward sover:





En video på det: http://youtu.be/17W-OrIwOFM 

Har ni drömt om Jedward någon gång? Hur var det? ♥
Postat av: felicia

jaaaa, jag har drömt om dem, underbart! :) hihi!

jag har drömt att jag hälsade på edward och pratade länge med john efter en konsert eller något :D

också mera drömmar... kramar o sånt, hihi!!

2011-07-29 @ 19:08:03
felicia's blogg/hemsida: http://planetfelicia.blogg.se/
Postat av: Sooie

Japp det har jag! Den var underbar!<3

Drömmde att dom kom hem till mig och vi hade såå kul!John e bara såå sööt!Jag har även drömmt att jag har kysst honom <<33 det var en väldigt lång dröm så jag vet ej om jag ska skriva hela 8)

2011-08-20 @ 18:30:57

Ditt namn:
Kom ihåg?

E-mail (bara vi kan se den):

Din blogg/hemsida:

Kommentera här:
Trackback
Not swedish?