2011-08-28 @ 18:02:58 Övrigt

Johns örhänge

Har ni sett John i örhängen?
Har han ens hål?
Ja, två stycken faktiskt - ett i varje öra. Han har berättat att han gjorde de själv med en nål hemma i badrummet och att hans mamma blev arg.



(hittade ingen bild på hans örhängen..)
Postat av: felicia

jag vet att han har hål, men har aldrig sett örhängerna på bild eller något!! :o :))<33



och på inlägget under, att john har hesare röst, det är så fint tycker jag <3 man smälter ju tills man blir en glittrande vätska på marken... (HAHA!:D)<33 kram

2011-08-30 @ 15:38:55
felicia's blogg/hemsida: http://planetfelicia.blogg.se/
Postat av: ida

jag har en bild på när han har örhänge och det fins nog på deras hemsida när dom hade målat en blixt på ansiktet så har john<3 örhänge!

2011-09-01 @ 19:20:32
ida's blogg/hemsida: http://jedwardgreenday.blogg.se/
Postat av: JedwardFan

Jag vet att han har hål i öronen, på en bild från när han och Edward var med på Big Brother så hade han örhängen! Med svarta kors! Jag har en bild på John när han har sminkat en blixt vid ögat och då har han örhängen! Inte så svårt att hitta om du vill.

I LOVE JEDWARD 4-EVER!

2011-10-24 @ 16:52:04

Ditt namn:
Kom ihåg?

E-mail (bara vi kan se den):

Din blogg/hemsida:

Kommentera här:
Trackback
Not swedish?